Sıkça Sorulan Sorular

S: Yüzüğüm parmağıma olmadı ne yapmalıyım?

C: Ürününüzün daraltma veya genişletme işlemine tabi olup olmadığını ürün açıklaması kısmından görebilirsiniz. Eğer yüzüğünüz işlem çerçevesinde ise, sertifika numarası ile birlikte müşteri destek ekibimizle iletişime geçerek tamir numarası alıp, merkezimize kargolayabilirsiniz.

 

S: Ürünümde çizikler oluştu ne yapmalıyım?

Merak etmeyin Chalimu olarak ürünlerinizin bakımını ve cilasını, merkezimize gönderdiğiniz taktirde ücretsiz bir şekilde sizlere sunuyoruz.

 

S: Ürünümü tamir için gönderdiğim taktirde kargo masrafı ne olur?

C: Ürün tamiri için gönderilen kargoların masrafı alıcı tarafından karşılanır

 

S: Ürünümün taşı düştü ne yapmalıyım?

C: Ürününüzün tamir işlemini gerçekleştirmek üzere, sigortalı takip numarası ile birlikte gönderilen iade formunu doldurarak, açık olarak belirtilen adresteki merkezimize kargolanmalıdır.

 

S: Ürün üzerinde Ezilmeler oluştu ne yapmalıyım?

C: Ürünün tamir işlemini gerçekleştirmek üzere, sigortalı takip numarası ile birlikte gönderilen iade formunu doldurarak, açık olarak belirtilen adresteki merkezimize kargolanmalıdır.

 

S: Ürünümün tamirini bölgemdeki bir kuyumcu atölyesine yaptırdım garantisi devam eder mi?

C: Chalimu dışında bir yerde bakım veya tamir yaptırıldığı taktirde ürününüz garanti kapsamı dışına çıkmaktadır.

 

S: Sertifika kağıdım kayboldu ne yapmalıyım?

C: Fatura numarası ile birlikte bizimle iletişime geçtiğiniz taktirde konuyla ilgili destek alabilirsiniz.

 

S: Ürünüm arızalı çıktı, ne yapmalıyım?

C: Müşteri destek ekibimizle iletişime geçtiğiniz taktirde size en kısa sürede dönüş sağlayacağız.

 

S: Ürünümün ağırlığında tamir sonrasında değişme meydana geldi?

C: Tadilatı yapılan ürünlerin ağırlıklarında ufak değişmeler olması muhtemeldir.